• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy kjdomel52.bikestats.pl

Poniedziałek, 26 maja 2014 Kategoria 2014 Trzy wyspy

Trzy wyspy dzień 4

Jedziemy w stronę Arkony. Pogoda cudowna słońce cały dzień. Po drodze mijane miejscowości są czyste i zadbane, ale to Niemcy i nie ma się, co dziwić. W Sellin objeżdżamy miasto i schodzimy na molo, na którym znajduje się specjalna kula, w której można zanurzyć się w wodzie. W miejscowości Prora oglądamy budynki z czasów hitlerowskich, a dziś są przerabiane na mieszkania. Tu też zwiedzamy muzeum motoryzacji warto tu wstąpić. Jak się jest na Rugii to trzeba zajechać do Parku Narodowego Jasmund zgubić tu się nie da, bo ścieżki rowerowe są dobrze oznakowane. Nocleg na dużym campingu koło miejscowości Julisruh
Trasa: Lobbe - Sellin - Granitz - Binz - Prora - Dubnitz - Sassnitz - Park Nationalpark Jasmund - Lohme - Nardevitz - Glowe - camping w pobliżu Breege
Ładna alejka Baabe
Ja przy molo Binz © kjdomel52
Budynki z czasów faszystowskich Prora
Budynki z czasów faszystowskich Prora © kjdomel52
Muzeum motoryzacji i nie tylko Pora