• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy kjdomel52.bikestats.pl

Piątek, 23 maja 2014 Kategoria 2014 Trzy wyspy

Trzy wyspy dzień 1

Celem wycieczki było przejechanie i zwiedzenie wyspy Wolin, Uznam i Rugii. Jechałem razem z Miłoszem, który mieszka w Gdańsku. Z Tucholi pociągiem dojeżdżam do Szczecina z przesiadkami w Chojnicach i Szczecinku. Przejścia wraz z rowerem z peronu na peron odbyły się dość sprawnie bez kłopotów. W Szczecinie chwilę czekam na Miłosza, który przyjechał pociągiem z Gdańska. Mamy dobre dwie godziny czasu na pociąg do Świnoujścia. Wykorzystujemy ten czas na zwiedzanie Szczecina. Pociąg do Świnoujścia a właściwie dojeżdża tylko do Przytoru dalej jest remont torów. Pociąg jest przepełniony pasażerami jak i rowerzystami. Z Przytoru nie korzystamy z komunikacji zastępczej, a zaraz ruszamy w stronę promu by dotrzeć na wyspę Uznam. Po rozbiciu namiotów na campingu objeżdżamy Świnoujście. Cały dzień bardzo ciepło i słonecznie, w nocy potężna burza z ulewą, mi się dobrze spało.