• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy kjdomel52.bikestats.pl

Sobota, 24 maja 2014 Kategoria 2014 Trzy wyspy

Trzy wyspy dzień 2

Przekraczamy granicę i ruszamy na Niemcy. Pierwsze wrażenie to czystość i dbałość o otoczenie. Ścieżka rower jest super i prowadzi wzdłuż wybrzeża. Niemieckie kurorty nadmorskie są bardzo ładne i pięknie się prezentują. Niektóre mola są ładniejsze od naszego sopockiego. Pogoda przez cały dzień słoneczna. Warto zwiedzić miejscowość Peenemunde a szczególnie muzeum z okresu wojny i łódź podwodną a w miejscowość Wolgast zwodzony most, piękny rynek i stary kościół. Noc spędzamy na campingu w pobliżu miejscowości Loissin i taka ciekawostka za prysznic trzeba wykupić specjalny żeton w recepcji. Camping ogromniasty posiada sklep, knajpę, kino, salę sportową i tak dalej. W pobliżu nas rozbijają namioty dwóch rowerzystów z Niemiec.
Trasa: Świnoujście - Ahlbeck - Heringsdorf - Bansin - Zempin - Zinnowitz - Karlshagen - Peenemunde - Mahlzow - Wolgast - Karrin - Kroalin - Freest - Lubmin - Vierow - Gahlkow - camping koło Loissin
Na granicy polsko - niemieckiej
Na granicy polsko - niemieckiej © kjdomel52
Ahlbeck
Ahlbeck © kjdomel52
Były i takie podjazdy, ale krótkie
Były i takie podjazdy, ale krótkie © kjdomel52
Zinnowitz z kawiarnią na słupie